Asertivna komunikacija i konflikti

Efikasna komunikacija je ključna stvar za uspostavljanje i održavanje odnosa sa ljudima, bilo privatno, bilo na poslu. Neki ljudi su prirodno nadareni i lakše komuniciraju, dok je drugima komunikacija izazov. U svakom slučaju, kao i sve druge veštine, komunikaciju možemo da vežbamo. Zbog čega bismo uopšte to radili? Odgovor je jednostavan. Da bismo olakšali sami sebi i lakše došli do željenih ciljeva.

Za odnose sa ljudima komunikacija može biti presudna. Kako na najbolji način da komuniciramo, na koji način ostavljamo prvi utisak, šta je asertivna komunikacija i kako da najefikasnije dajemo i primamo povratne informacije? Da li znate kada bi trebalo da govorite, kada da slušate, a kada da postavljate pitanja? Da li ste svesni svojih i tudjih prava?

To su samo neke od oblasti o kojima ćemo razgovarati i vežbati.

Ovaj trening će poboljšati vašu komunikaciju, razumevanje, povećati produktivnost i efektivnost. To sa sobom povlači celu seriju pratećih događaja koji dovode do rasta vašeg samopouzdanja.

Trajanje kursa:   1 dan

Kome je namenjen?

  • Profesionalcima koji žele da ostvare efektivniju komunikaciju
  • Svakome ko želi da razume „teške ljude“
  • Onima koji žele da povećaju produktivnost i harmoniju među zaposlenima
  • Menadžerima koji žele da znaju kako da se obrate specifičnim osobama – kad da se povuku, kad da se drže svojih stavova

Način rada

Naši treninzi koriste nekoliko metoda kako bi obezbedili da polaznici upiju znanje tokom  treninga:

  • Video materijal – omogućava posmatranje i vežbe prepoznavanja korišćenih veština
  • Role-plays – omogućavaju vežbu veština na struktuiran, realan način
  • Grupne diskusije – u malim grupama i na nivou svih polaznika, pomažu polaznicima da povežu ono što su naučili sa njihovim poslom i istraže kako koncept mogu prilagoditi svakodnevnom ponašanju i radu.
  • Lični plan razvoja ”6P”– tokom obuke, polaznici samostalno pripremaju lični plan razvoja.
  • Skripte: polaznici dobijaju skripte već na početku treninga

Koje su teme

Osnovna pravila komunikacije

  • Šta je uopšte komunikacija
  • Razlika izmedju ljubaznosti i kulturnog ponašanja
  • Reči koje potencijalno mogu izazvati nerazumevanje
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Postavljanje pitanja

Komunikacija za samopouzdanje – Asertivnost

  • Šta znači Asertivnost?
  • Percepcija i očekivanja
  • Mogući različiti načini razumevanja stvari medju ljudima
  • Naša i tudja prava
  • Izražavanje osećanja i razmišljanja na zdrav način
  • Upravljanje verbalnim i neverbalnim ponašanjem
  • Usavršite aktivno slušanje
  • Razvijte dobre međuljudske odnose

Konflikti

  • Mitovi o konfliktima
  • Identifikovanje nepromenjivih delova ponašanja
  • Izaberite produktivno ponašanje
  • Ublažite tenziju
  • Vraćanje na konstruktivan razgovor i posao
  • Ponovo zadobijanje poverenja klijenta

 

U saradnji sa Skills d.o.o.