Efikasna komunikacija je ključna stvar za uspostavljanje i održavanje odnosa sa ljudima, bilo privatno, bilo na poslu. Neki ljudi su prirodno nadareni i lakše komuniciraju, dok je drugima komunikacija izazov. U svakom slučaju, kao i sve druge veštine, komunikaciju možemo da vežbamo. Zbog čega bismo uopšte to radili? Odgovor je jednostavan. Da bismo olakšali sami sebi i lakše došli do željenih ciljeva.
Za odnose sa ljudima komunikacija može biti presudna. Kako na najbolji način da komuniciramo, na koji način ostavljamo prvi utisak, šta je asertivna komunikacija i kako da najefikasnije dajemo i primamo povratne informacije? Da li znate kada bi trebalo da govorite, kada da slušate, a kada da postavljate pitanja? Da li ste svesni svojih i tudjih prava?
To su samo neke od oblasti o kojima ćemo razgovarati i vežbati.
Ovaj trening će poboljšati vašu komunikaciju, razumevanje, povećati produktivnost i efektivnost. To sa sobom povlači celu seriju pratećih događaja koji dovode do rasta vašeg samopouzdanja.
Trajanje kursa: 1 dan
Kome je namenjen?
- Profesionalcima koji žele da ostvare efektivniju komunikaciju
- Svakome ko želi da razume „teške ljude“
- Onima koji žele da povećaju produktivnost i harmoniju među zaposlenima
- Menadžerima koji žele da znaju kako da se obrate specifičnim osobama – kad da se povuku, kad da se drže svojih stavova
Način rada
Naši treninzi koriste nekoliko metoda kako bi obezbedili da polaznici upiju znanje tokom treninga:
- Video materijal – omogućava posmatranje i vežbe prepoznavanja korišćenih veština
- Role-plays – omogućavaju vežbu veština na struktuiran, realan način
- Grupne diskusije – u malim grupama i na nivou svih polaznika, pomažu polaznicima da povežu ono što su naučili sa njihovim poslom i istraže kako koncept mogu prilagoditi svakodnevnom ponašanju i radu.
- Lični plan razvoja ”6P”– tokom obuke, polaznici samostalno pripremaju lični plan razvoja.
- Skripte: polaznici dobijaju skripte već na početku treninga
Koje su teme
Osnovna pravila komunikacije
- Šta je uopšte komunikacija
- Razlika izmedju ljubaznosti i kulturnog ponašanja
- Reči koje potencijalno mogu izazvati nerazumevanje
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Postavljanje pitanja
Komunikacija za samopouzdanje – Asertivnost
- Šta znači Asertivnost?
- Percepcija i očekivanja
- Mogući različiti načini razumevanja stvari medju ljudima
- Naša i tudja prava
- Izražavanje osećanja i razmišljanja na zdrav način
- Upravljanje verbalnim i neverbalnim ponašanjem
- Usavršite aktivno slušanje
- Razvijte dobre međuljudske odnose
Konflikti
- Mitovi o konfliktima
- Identifikovanje nepromenjivih delova ponašanja
- Izaberite produktivno ponašanje
- Ublažite tenziju
- Vraćanje na konstruktivan razgovor i posao
- Ponovo zadobijanje poverenja klijenta
U saradnji sa Skills d.o.o.